dålig uppdatering

hehe, förlååååt för dålig uppdatering.
träffade aldrig robin igår för filmen slutade sen satt dom på en ny film så fastnade jag framför den.
Men erika drog typ klockan 4 igårnatt hem till henne. Vi gick ner och kollade klart på snabba casch sen somnade pontus typ direkt efter den. Jag låg vaken en timme till typ för det gick verkligen inte att somna..men somnade typ 5 sen vaknade jag lite då och då hela tiden. Sen blev jag väckt av pappa typ 1 sen somnade jag om och blev väckt typ 3 igen sen somnade jag och vaknade typ halv 4 och han typ 4. Jag fick duscha en snabbdusch och fixa mig lite snabbt och sen tog vi halv 6 bussen från storvik till sandviken. Han åkte hem medans jag var med adde,fanny,erika och emma. Gick runt med dom lite sen hem till fanny och kollade film. Kom hem typ nyss och ska säga åt erika att skicka lite bilder så bilder från dagen kommer så fort erika har skickat dom!

haha förlåt emma men ni är sååå söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0