JULKALENDER

Det har alltid varit tradition för mig att kolla på julkalendern varje år, varje morgon kvart över 7 till halv 8.
Men nu har julkalendrarna blivit så himla dåliga, jag slutade kolla för ungefär 2-3 år sen. Förut var det nått jag längtade till, att få gå upp tidigt och mysa i sofffan och kolla på julkalendern. Men nu vill jag helst av allt ligga kvar i sängen, för ungefär 2 år sen började det bli tråkiga. Jag är alltså förr 96 och då var det mysteriet på greveholm, sen har det sett ut såhär..
  • 1997 - Pelle Svanslös
  • 1998 - När karusellerna sover
  • 1999 - Julens Hjältar
  • 2000 - Ronny och Julia
  • 2001 - Kaspar i Nudådalen
  • 2002 - Diesel råttor och Sjömansmöss
  • 2003 - Håkan Bråkan
  • 2004 - Allrams höjdarpaket (dålig enligt mig)
  • 2005 - En decemberdröm (dålig)
  • 2006 - Lassemajas dektektivbyrå
  • 2007 - En riktig jul
  • 2008 - Skägget i brevlådan (dålig)
  • 2009 - Superhjältejul (dålig)
  • 2010, i år är det "Hotell Gyllene Knorren" tycker inte det verkar bra, har dock bara sett två avsnitt än. Får väl se om den blir tråkig eller om det är nått man kan se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0