♥Mina passioner

Nu är det punkt 8 som är mina passioner.

Lite svår punkt för jag har väl ingenting direkt sådär men fotboll är en av mina passioner, eller var. Jag har spelat fotboll sen jag var 6 år. Jag har spelat i ett lag med killar tills jag var typ 12 i hammarby, då började jag i storvik med tjejerna där. Jag älskar verkligen fotboll. Varje rast på skolan spelade jag fotboll och träningar två dagar i veckan och sen matcher. När det var inte träningar var jag ute varje dag och spelade fotboll, jag bodde på fotbollsplanen.
Men nu i år har jag inte spelat för vi inte hade nått lag så det blev inge och det var grymt tråkigt, första året utan fotboll. Men spelar fortfarande på min gård ibland, tröttnar aldrig, fotboll kan jag leva med! :)

Men min nya passion nu är datan, haha ne men går det? jag är ganska sjuk..men jag sitter vid datan hela dagarna, hela nätterna..helt sjukt. Förutom nu när mamma och pappa tar datan runt typ 11 varje kväll! jag grät första gången dom gjorde det, tööönt ja! Men i datan är jag mig själv, i en helt annan värld. Jag hör inte folk som pratar med mig när jag sitter vid datan, jag är störd. Men jag grät för jag blev arg, haha..har gått tre dagar nu utan den hela nätterna..börjar bli jobbigt så nu har jag börjat kollat på tv hela nätterna istället och nu har jag suttit och skrivit massa saker som är onödiga, roligt inlägg. skrev inte ens om saker det handlade om egentligen tror jag? så jag slutar skriva nu så ni har en chans att förstå nått iallafall för jag fattar knappt själv vad jag skrivit.. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0