PLUGG

Ska börja med dagens person hade jag tänkt.
Men nu ska jag först sätta mig och plugga eftersom jag har ganska mycket i skolan jag måste jobba ikapp nu, både gamla saker som är några veckor försenat och några prov jag inte gjort och även nya saker..hatar att vara sjuk för jag suger verkligen på att ta igen saker!
Det jag skrivit här nere ska jag plugga på, har prov eller läxa på allt.
  • Jobba fysik som det var prov på i måndags, vet inte vad det handlar om för jag tog med fel bok hem, ibland finns det ingen som lyckas så bra som jag!
  • Jobba ett kapitel Matte och sen matteläxa och ett prov efter det kapitlet också.
  • Göra klart ett häfte i spanskan. Inte en aning om vad det är för häfte eller vad det handlar om, men det kan vara typ kroppsdelar om jag inte minns helt fel.
  • Sen måste jag plugga till ett prov som dom ska ha imorgon som jag kommer missa. Det är nått i so tror jag, vet inte riktigt vad det är..
  • Sen ska jag kunna redovisa om min prao muntligt och svara på frågor så måste lära mig den texten som är en och en halv sida och det är på engelska. Sen ska jag göra 20 engelska glosor själv som jag kommer få i läxa, får inte vara lätta ord som jag kan redan. Sen ska jag kunna läsa och översätta en text som ska höra till glosorna och allt är på engelska om ni inte hade fattat det än. ;)
  • Sen måste jag plugga till ett prov om revolutionerna.
  • Sen har jag idrottsläxa som jag skulle gjort i fredags som jag måste göra så fort jag kommer till skolan.
  • Ska även ha en bok utläst och en recension på den nästa vecka, har inte börjat läst boken och den är ganska lång. Men jag älskar att läsa så det kommer gå fort så den väntar jag med eftersom jag ahr så mycket annat som jag också måste göra!
Haha, så himla tråkigt att läsa vad jag ska jobba med, mina läxor osv, fattar inte varför jag skrev det, men nu vet ni iallafall, nu ska jag pluggga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0