HAR MYCKET ATT GÖRA

RANDOM STUFF:
Någon/några som förstår dig: emma, louise, pontus, erika
Någon som du längtar efter: ludde
Något som du längtar efter: sommar
Någon som du hatar: inga namn
Vem ringde dej senast: jennifer
Vem ringde du senast: saldo
Har du några kärleksproblem: -
Har du ätit något idag: ja
Har du gråtit idag: ja
Har du skrattat idag: ja

JAG:
Är singel: ja
Saknar någon just nu: ja
Är rädd för att bli övergiven: ja
Svär ofta: jo
Sjunger i duschen: självklart
Morgonperson: nej

Är kär i kärleken: hm..
Skrattar åt mina egna skämt: alltid
Vill ha barn: inte nu


HAR DU:
Glasögon/linser: nej
Piercingar: öronen
Syskon: joru
Pojk/flickvän: nej
Jobb: nej
För många vänner: går det?
Rymt hemifrån någon gång: ja
Färgat håret: ja
Bra självförtroende: ne
Sagt "jag älskar dig" till någon: ja
Varit kär: inte på riktigt
Somnat gråtande: ja

 

BRUKAR DU:
Titta dej själv i spegel: ja
Ha ångest: ibland
Drömma mardrömmar: inte ofta
Klä dig i svart : ja

Hata folk: allt för ofta

Lita på folk: har ganska svårt för det


SISTA PERSONEN SOM:
Sov i din säng: alva och jag
Du delade en dricka med: alva
Skrek på dig: pappa
Du fick sms från: jennifer
Du senast skrev på msn med: dennis

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0