JAG FUSKAR

Jag tänker faktiskt fuska och hoppa över 2 punkter!

För det som jag skulle skrivit om igår är vad jag åt, och det är en riktigt tråkig punkt för igår åt jag bara godis och en macka..hehe. Sen idag skulle jag skrivit om min kärlek, men jag har ärligt ingen kärlek nu så den skulle bli väldigt kort den också!
Så jag tänker börja med punkt 6 direkt som är min dag i detalj!

Jag vaknade klockan halv 12 hos mormor iallafall, sen gick jag upp och åt frukost och fixade mig och efter det så gick jag till louise. Var väl hos louise runt halv 1 och typ kvart i 1 kom cornelia och hämtade oss så åkte vi på innebandy match. Vann matchen mot alba med 6-2 som jag skrev tidigare. Direkt efter det åkte hela familjen till hedesunda och åt julbord. Efter det åkte vi hem till mamma så jag fick hämta min data osv och sen skjusade hon oss till pappa. Har duschat och käkat och nu ska jag försöka städa mitt rum och jag är grymt sugen på donken, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0