♥MINA BÄSTAVÄNNER

Ja, då var det dags för punkt 7 som är mina bästa vänner.
Den här punkten är svår men får försöka göra det bästa jag kan av den.


Ja, min bästavän, som har stått kvar längst och som fortfarande står kvar är Emilia Wallström.
Vi började umgås när jag började på lekis i hammarby och då gick hon i ettan. Hon är alltså 15, ett år äldre än mig. Vi har så jäkla många minnen, alla våra hemliga platser, allt vi gjort, alla hemlisar vi berättat. Allt som hände berättade vi för varandra. Men vi umgås inte lika mycket som förut men vi går i samma skola så vi träffas nästan varje dag och pratar och ibland umgås vi så vi håller kontakten bra.Hon har alltid stått vid min sida och hjälpt mig. Visst, vi har bråkat som alla andra bästavänner, men vi löser det jämt,  jag vet inte vad jag ska säga men du är bäst vännen. jag älskar dig


Sen har vi då Isabell Olsson.
Vi började umgås förra året när jag började sjuan och hon gick i åttan. Vi började småprata i skolan och sen skrev vi lite på msn osv. Sen när hon hade det svårt försökte jag hjälpa henne och då kom vi närmre varandra och sen pratade vi i skolan varje dag och började umgås på fritiden också. Det klickade på engång mellan oss, vi har bråkat grymt många gånger om man tänker på att vi bara känt varandra lite över ett år. Men det är bara för vi är så himla lika, båda är envisa, båda vill ha rätt och vi tjaffsar om små saker, precis som bästavänner gör. Okej, ibland blir det lite väl mycket små tjaffs kanske, haha. Men hon är världensbästa. Jag kommer aldrig glömma vintern då vi åkte skidor varje dag nästan, vi umgicks hela vintern. Jag kommer även ihåg i början av sommaren, när vi grillade, umgicks med folk hela dagarna, spenderade mesta tiden på donken, heh. Sen började vi bråka, ganska rejält i mitten av sommaren, du jag och emma. Det var så himla jobbigt..efter det har det inte varit som vanligt mellan oss. Vi pratar inte lika ofta, vi berättar inte allt som händer för varandra hela tiden som vi gjorde förut. Vi är inte så tajta som vi var, vi sitter inte ihop längre, men du är fortfarande en stor del av mig och tveka aldrig på att komma om det är nått, jag kommer alltid stå kvar vid din sida, vad som än händer. Du är fortfarande  min syster och jag älskar dig så himla mycket, glöm aldrig det!


Emma westling
Vart ska jag börja? så jävla underbar.
Vi hade träffats några gånger genom isabell. Sen kom vi allt närmre och närmre. Sen när det blev bråk mellan alla oss tre så kom vi jätte nära, jag sa allt som hände till dig, det gick så fort. Jag litade på dig från första stund. Det kändes bara så rätt. Allt gick så fort och det var som att vi hade känt varandra hela livet, så känns det fortfarande. Jag kan inte fatta själv att vi knappt känt varandra ett år. Jag ångrar ingenting som hände den sommaren. Okej, bråket hade vi kunnat skippa, men det bråket gjorde så vi började umgås, det var just det bråket som gjorde att jag står här idag med dig vid min sida. Hela sommaren spenderade vi tillsammans. Vi har så jävla många minnen. Precis lika humor, lika dålig måste jag väl tillägga också. Just nu sitter jag och tänker hur det hade varit utan dig..undrar hur sommaren hade varit utan dig. Alla sena nätter vi var ute, inte bara du och jag men du vet vad jag menar och alla dagar på stranden, så jävla underbart, jag fick världens bästa sommaren. För jag fick spendera den med dig. Du har ställt upp för mig från första stund. Utan dig vet jag inte vad jag skulle gjort. Du får mig skratta när jag är ledsen, bara att få se dig glad gör mig glad. Att se dig må dåligt är det värsta som finns. Du står mig som närmast och det är jag glad för, för du är du, världens bästa emma. Du lyssnar på allt jag säger, det betyder då jäkla mycket för mig.När jag blickar bakåt och tänker på alla minnen, så är det minnena med dig jag ser. Du har gjort mig bättre och du är bäst. Glöm aldrig att jag alltid kommer stå vid din sida, för du är som en bästavän för mig, det känns som jag har känt dig hela livet. Du är guldvärd vännen, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0