♥Presentation av mig själv

Då börjar jag med första punkten som är en presentation av mig själv.

Ja, jag heter alltså Daniela Moliis och är 14 år. Jag fyller år den 11 september. Olycksdagen säger jag att det är eftersom det där planet kraschade och massa människor dog men min farmor dog även på min födelsedag när jag fyllde 12, alltså 2 år sen. Så min födelsedag är min olycksdag och kommer alltid vara det enligt mig. Mina föräldrar är skilda sen två år tillbaka. Min pappa bor i en villa i hammarby och mamma bor i ett radhus i hammarby, dock ska vi flytta från hammarby snart med mamma. Jag tränar innebandy två dagar i veckan, älskar att spela innebandy!
Jag rider även ibland eftersom vi har hästar och på sommaren spelar jag fotboll. Älskar att sporta kanske jag ska säga att jag gör, för det gör jag verkligen. Men när jag inte tränar så sitter jag för det mesta vid datan och pluggar. Skolan tar väl min mesta tid även fast jag inte är så duktig på att plugga. Men försöker få ihop bra betyg nu så jag kommer in på den linjen jag vill gå på sen. På helgerna är jag nästan aldrig hemma, gillar inte att ha "hemmakvällar" helt själv. Ibland kan det vara skönt men jag vill helst umgås med folk på helgerna och ha kul! Jag gillar att skriva, brukar skriva av mig ganska ofta men har det för mig själv på datan bara, men funderar på att skaffa en privatblogg som jag kan skriva av mig i ibland. Annars är jag nästan alltid glad, men blir lätt avundsjuk och blir jätte lätt irriterad på småsaker. Har jättedålig humor, skrattar åt nästan allt. Vet inte riktigt vad jag ska säga, ni kommer lära känna mig ganska bra nu eftersom jag ska skriva varje dag om olika saker som har med mig att göra. Så ni får läsa så kommer ni nog veta ganska mycket om mig sen!
Det händer ganska mycket i mitt liv, men brukar inte skriva personliga saker i bloggen, men kanske ska börja göra det, jag vet inte riktigt. Ingen kan säga att dom känner mig, för det gör dom inte. Men ni kommer veta lite mer om mig sen iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0