MED PÅ TVVVV

Jaa troligen vet alla det redan men jag och hela släkten ska vara med på tv imorgon, haha jag kommer ju döö. Det är nå grymt pinsamt, haha. Vi jobbade ju så vi lära ha skitkläder och vara osminkade sen visste man inte när dom filmade, eller jag märke aldrig när dom stod och filmade mig så jag har ingen aning om hur jag ser ut eller vad jag har sagt, haha! Men ska bli kul ändå att se hur dom har klippt ihop allting och sånt, men lite overkligt att se sig själv på tv.

Bilderna jag knäppte under inspelningen av programmet får jag tyvärr inte lägga ut här, vet inte varför men man fick inte knäppa på dom när dom jobbade och filmade och sånt om man skulle lägga ut det, så ni får tyvärr inga bilder på det.

Det här är enda bilden jag kan lägga ut nu tyvärr, ska fråga dom sen om jag kan lägga ut resten när programmet har visats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0