CLOWN

Vaknade typ 10..blev jätte förvånad när jag kollade på klockan, jag brukar gå upp efter 1, har gjort det den senaste veckan och jag la mig ungefär den tiden jag brukar men vaknade 10 typ, konstigt.
Men jag vaknade iallafall av en dröm, en mardröm rättare sagt och jag önskar dom inte fanns, jag hade så ont i magen och jag va så himla rädd när jag vaknade..jag hatar ju att vara hemma själv eller allltså sova hemma själv och jag drömde massa och va jätte rädd, sen sista saken som hände var att jag skulle lägga mig och sova, för dom som inte visste är mitt rum i källaren, och efter ett tag hörde jag flisan skälla jätte mycket och sen hörde jag höga steg gå ner för trappen, allltså jag får fortfarande rysningar, känslan jag hade när jag hörde allt och inte kunde göra någonting.. jag låtsades sova när någon klev in i mitt rum. Men sen blev det helt tyst så jag kollade upp, då hörde jag att "saken" var kvar i mitt rum, men konstigt nog så kunde jag inte se, allt va svart i mina ögon, jag fick inte upp dom. alltså haha det är så sjukt och jag var så jävla rädd, jag är rädd nu med för jag är hemma själv också, det måste varit därför jag drömde attt jag va det också. Men ja, jag kan ju inte låta bli att sova bara för att jag drömmer..men jag kan lova att det kommer dröja innan jag slår igen ögona igen..jag är jätte trött men vågar inte blunda för jag är rädd, liten fegis är jag! Efter ett bra tag såg jag ansiktet iallafall och började skrika utan att någon hörde mig, det stog någon med ett clownaniskte brevid min säng. Värsta som kunde hända typ, ville bara dö.
Och vilket långt inlägg det blev om min dröm..nu ska jag kolla gossip girl! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0