CALIFORNIA KING BED

Rihannas nya låt.. beroende.
Sitter och lyssnar på den medans jag sitter och tänker.. jag har inte kunna ätit riktigt på tre dagar.
Har ont i magen hela tiden, det är inte mensvärk utan det måste vara nått annat.
Har lite att tänka på, tänker inte skriva ut vad men vela ändå skriva av mig lite iallafall..
Jag måste lära mig att lita på människor, men när man gör det så känns det bara som att man bli sviken..har svårt att bestäma mig vad jag vill för jag vill inte ge falska förhoppningar och inte ha för höga förväntningar eller såra någon. åååhhh.
aja, jag ska stänga av datan, tvn och min musik osv sen ska jag lägga mig och sova i fyra timmar innan jag ska upp igen..

Dom små orden är precis dom orden jag vill höra
men dom verkar aldrig komma..


Kommentarer
Postat av: emma rustemi

den låten är inte ny den är från december ;)

2011-06-07 @ 21:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0