LÖRDAG

Somnade ganska tidigt igår, och nu är jag vaken tidigt. Idag är det lördag och som vanligt har jag inga planer alls.
Jag har ju sagt förut att jag tycker det är skönare att vara själv och bara kolla film och ta det lungt på helger och det tycker jag fortfarande. Jag tror jag gjorde för mycket förut så jag har tröttnat för det var inte längesen jag var i sandviken varje helg och som jag festade osv. Sånt är det slut på nu, skolan kommer först och då är det bra att ta det lungt, så tror nog jag ska träna lite idag bara sen vara hemma.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hejsan :)

Tyvärr har det inte kommit ut ett datum för premiären på LOL, men den ska iaf komma ut under 2011 i Usa så vi hoppas att den kommer snabbt i Sverige med :)



Bloggen är nu flyttad till http://mytwilightt.blogg.se så kolla gärna in där :)

Ha en bra dag!

2011-03-19 @ 13:23:50
URL: http://mytwilightt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0