KLÄNNING

Det börjar ju närma sig nu och snart står vi där, ett helt år i åttan har snart gått..det känns ganska sjukt
Men då kommer man till det svåra, vad ska man ha för klänning?
Det finns så mycket att välja på .. vill ha nått vitt men ändå vill jag ha nått med färg, så man syns lite..för dom flesta har ju vitt och jag tycker det är så tråkigt, och dessutom blir jag ju ännu blekare än vad jag redan är i vitt, hehe. men har ändå hittat några fina vita jag har funderat på..
Antingen den här lätta virkade klänningen, helt vanlig som man kan göra jätte fin med lite smycken och rätt skor..
Annars har jag funderat på någon av dom här med..ganska enkla men fina dom också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0