USA

Gud vad jag längtar tills jag får åka bort, jag har bestämt mig och jag ska verkligen åka.



Jag ska först åka efter nian tror jag eller om det blir efter första ring som utbytesstudent ett år, om jag trivs så kanske jag åker tillbaka sen. Helst av allt vill jag bo i usa, ha värme, nytt folk, saker som händer hela tiden. Kommer bli sån stor skillnad och det ska bli så jävla skönt! helt ärligt så vill jag inte vara kvar här, vill bara bort härifrån. Göra nått nytt, träffa nytt folk och se nya saker. Men jag har världens finaste vänner här som jag kommer sakna grymt mycket, men man måste ut och se saker när man kan. Men det är ett helt år kvar innan jag åker men det kommer gå fort känns det som och det hoppas jag faktiskt att det gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0