♥En perfekt helg för mig

Då är jag alltså på dag 9 som är en perfekt helg för mig.

Ja, det beror ganska mycket på vad jag är på för humör osv.

Men på fredag skulle det vara skönt att hyra film och köpa lite godis osv och bara mysa hemma framför en film med någon och bara ta det lungt.

Sen på lördag ska jag inte sova hela dagen utan gå upp i tid men får inte vara för trött och sen på kvällen ut och ha lite kul med vänner.

Sen söndag sova ut rejält och kanske gå ut och äta eller fika en sväng med någon.

Som jag sa så beror det mycket på vad som händer och hur jag mår och känner osv men det där skulle vara en skön helg om allt är som vanligt.

Vet att vi har lite knasiga ögon men nu får vi ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0