JULKLÄNNING

Jag får panik för jag måste ha en julklänning och vill köpa en så fort som möjligt för ju närmre jul man väntar desto dyrare blir dom och jag är snål, haha!
Vet inte om jag vill ha klänning eller en hög kjol, kan inte bestämma mig men har hittat lite klänningar men vet inte om jag vill ha någon av dom, haha!
Men skor har jag valt och någon av dom ska jag köpa så fort som möjligt om jag kan få lite pengar av mamma!

Har vela haft dom länge men har bestämt att jag ska ha nått i jul som jag kan ha dom där skorna till för innan jul SKA jag ha hunnit köpa någon av dom där, har inte bestämt vilken av dom två skorna men någon av dom blir det iallafall!

Kommentarer
Postat av: moa polis

snygga skor, men jag tycker du ska ta dom gråaa:D <3

2010-12-01 @ 19:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0