NYDUSCHAD

Sitter vid moas data nu, lika som igår, därför blir det dåliga cam bilder.
Men min data blir lagad imorgon, äntligen!
Har precis duschat och ska snart lägga mig och kolla på film, måste ju vara någon julfilm ikväll iallafall!
Jag som alltid sitter vid datan får bara låna moas typ max en halvitmme.. så jobbigt men får vara glad att jag får sitta överhuvudtaget. Ska säga åt mamma att komma med alla julklappar jag har köpt för jag glömde dom kvar där. Sen ska jag föröska sova så tidigt som möjligt eftersom vi måste upp så tidigt imorgon om vi ska hinna allting eftersom vi först ska vara hos pappa, sen åker vi till mormor och efter det hem till mamma. Men jag längatar så jävla mycket, haha.. som ett barn, okej jag är ett barn men det är sjukt vad jag längar nu, haha!
Nu ska jag lägga melle, bloggar imorgon, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0