DATANÖRD ELLER VAD SA DU?

Är hemma själv. Sitter och spelar bubble trouble, heh. Sista lvl nu, det suger! bubble är mitt liv, vad ska jag göra nu om dagarna? jag har börjar insett att jag går upp på mornarna, fixar mig går till skolan, gör mitt bästa där som inte är speciellt bra, går hela dagarna oftast om jag orkar, kommer hem, äter nått och sätter mig vid datan, sen sitter jag vid datan till den här tiden, alldeles för sent oftast..datan är den enda jag gör om dagarna, helt sjukt.. satt och snackade om det på msn med en person för ett tag sen. Jag vet inte varför heller, men vad ska jag göra när allt annat känns meningslöst? datan räddar mina dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0