HEMLIS...

Har en hemlis.. haha ne.
Men jag ska börja på en sport.. har spelat innebandy,fotboll, tennis, ridit.. gjort massa saker.
Men allt slutade förra året typ, så jag har inte rört mig eller sportat/tävlat på jätte länge..det är inte alls bra för mig som äter så mycket godis, några dagar i veckan äter jag godis och det funkade bra när jag tränade mycket med både ridning, fotboll och jag cykla till stallet och sånt. Men nu funkar det verkligen inte.

Men jag ska börja på en sport, ni får inte veta vilken än för det blir inte lika kul.
Men iallfall, för den måste man ha jäätttte bra kondition och jätte mycket muskler typ..och just nu har jag inget av det..så innan jag börjar ska jag träna, måste springa eller gå varje dag sen gymmma några dagar. Så det är bara att börja, det kommer nog ta ett tag. Så bli inte arg om bloggen kommer handla mycket om träning. Och om det är tråkigt får ni slänga in en kommentar vad ni tycker jag ska blogga om eftersom jag har haft världens bloggtorka ett tag! :)


Kommentarer
Postat av: ida

& det kommer bli gryyyymt! :)

2011-07-11 @ 15:30:28
URL: http://idaflinks.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv tänkt att börja blogga här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 21:57:20
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0