MIN DATA ÄR SÖNDER

jag är jätte dålig på attt blogga just nu men min data har gått sönder, jag grinade seriöst, jag utan min data, det hör inte ihop, det går verkligen inte, måsteförsöka få pappa att åka in med den så dom fixar det foooort! min mobil funkar typ inte heller, den lägger av hela tiden och dampar och plus det är jag sjuk, hostarm ont i halsen osv.. suger att jag ska vara sjuk på helgen..men får hoppas emma kommer hit snart oc hgör mig sällskap eftersom honockså är sjuk..heh. sitter vid moas data nu, bruakr aldrig får göra det men nu fick ja gdet, ska försöka låna datorer så mkt som möjligt så jag kan blogga men kan inte göra det nu när jag är sjuk och det suger inte lite, usch! men nu ska jag kolla tv eftersom det är det enda jag kan göra! bska göra så gott jag kan med bloggandet tills min data är fixad, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0