SKOLA

Är taggad till skolan nu..nej usch.
Men ja, mitt sommarlov?
Har varit både bra och dåligt.
Men har gjort det bästa av det, sista veckan har nog varit den bästa om jag får säga det själv, har spenderat tiden i hofors varje dag, har bott hos jennifer i en vecka ungefär, har haft askul men världens skönaste folk.
Har gjort alllt man kan tänka sig, har varit grymt och lärt känna så mycket nytt folk, asköna allihopa.
Emma har varit med mig i hofors nu på slutat, världens bästa vän har jag. Grym är hon och vi har garvat nå grymt och haft så jävla kul hela tiden. menmen, nu börjar skolan..mår dåligt bara av att tänka på det, schemat var faktikst helt okej, men att gå upp halv 9 imorgon ser jag inte fram emot, skönt att jag bara har två minuter till skolan nu så jag slipper åka buss varje morgon. Har precis duschat så nu ska jag slå på en film och försöka somna så jag kommer upp imorgon! godnattt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0