JAG MÅSTE BARA..

Få slänga upp lite sommar outfits och sommarkläder!

Vill vara rik så jag kan köpa massa kläder nu tills sommaren, finns så himla mycket snyggt redan eftersom alla affärer redan har börjat sålt sommarkläder! Men det kommer ju nya sommmarkläder hela tiden så jag missar ju inget men har fortfarande inte råd att köpa det jag vill ha, men här kommer lite snygga kläder och sommar outfits iallafall!

Det ända jag har lite svårt för inom sommarkläder är hattar osv..inte riktigt min stil men ser snyggt ut på vissa så jag kanske ändrar min åsikt om hattar osv när jag jar testat det men nu tycker jag inte om det iallfall!

På vissa saker har ni tur som det står vart det kommer ifrån men dom flesta står det inget på.












Kommentarer
Postat av: daniella livbom

haha det får någ bli så :D hihi (a)

2011-02-19 @ 17:30:46
URL: http://livbomdaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0