12:10

Klockan är nu 12;10 och jag hade ställt klockan på 11 och satt mig här typ halv 12.

Kom på att jag måste läsa ut min bok och göra en bokrecension nu och jag har över halva boken kvar och det är över 100 sidor jag har kvar att läsa, och det är en avancerad recension vi ska göra så jag måste sätta igång, jag börjar alltid med sakerna sista dagen, så himla dumt! den ska inte göras eller jo, men den skulle varit gjord redan egentligen, men eftersom jag inte gick sista dagen i skolan då alla lämnade in den så får jag lämna in den imorgon då skolan börjar. Sen har jag engelska uppgift att jag ska skriva saker om massa saker, haha..har mycket att göra och det kommer troligen ta hela dagen, men bloggar ändå. puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0