VALBO

Erika ligger och sover brevid mig nu. Jag måste försöka sova själv snart också för vi ska ta 8bussen till storvik imorgon och sen halv 9bussen till valbo. Kommer vara i valbo omkring kvart över 9, då blir det nog frukost på donken sen ska vi vara vid valbo när det öppnar! Det är ju sommarrea så måste vara ute i tid och så tidigt brukar inte så jätte många vara där. Det enda jag måste ha med mig hem är bikini sen får vi se vad jag hittar på!
Så tidig dag imorgon alltså och efter valbo så ska erika jobba och jag ska fixa lite saker i storvik sen hem och jobba jag med. Så jag har fullt upp imorgon. Lägger ut bilder på det jag köpt antingen imorgon eller onsdag. Men jag finns alltid påmin kära telefon om någon vill nå mig! godnaaattt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0