FREDAG!

Äntligen hemma från skolan, fyfan vilken seg dag.
Hade prov, damp på matten, skar i koögon osv osv .. hehe, äckligt.

Men iallafall, ska packa lite nu sen iväg och köpa lite saker sen vidare mot hofors.
Vet inte om jag kommer hem imorgon eller söndag.. det märks väl? heh.
Men lovar att ni ska få bilder då från helgen med emma och vilka det blir.. haha.
Nu blev det mycket haha här känns det som, men det är väl bra, är jätte dryg idag, skit trött egentligen.
Får se hur kvällen slutar, men ska försöka blogga en gång innan jag åker om jag hinner, annars ska jag försöka få tag på internet hos jennifer. pusss


färgar håret idag också, får se om jag slänger upp bild på det idag annars får ni bild på söndag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0