DRÖM

Hemma från skolan, sitter och funderar på vad jag vill göra om ett år, så jobbigt att det snart är dags att välja gymnasium...eller mer svårt än jobbigt kanske, det som är jobbigt är att skiljas från klassen.
Men jag står mellan ungefär tre olika, eller iallafall två, det är någon stylistlinje på real eller omvårdnad på bessemer.
Nu lutar det mest mot real iallafall, men mycket kan hända på några månader,
Går alltså tre år då, sen efter det vill jag helst forsätta plugga på collage i usa.
Har tänkt på utbytesstudent jätte länge, men känner inte för att gå ett extra år när jag kommer hem så då har jag bestämt att jag ska gå tre år nu sen forsätta inom stylist nudå om det blir så fast i usa istället.
Tror det är lättare att få jobba där också, man får mer kontakter osv.
Men måste ju jobba ihop lite pengar till det också.. och det är mycket jobb att komma dit och allt kostar, men jag tror det är värt det i slutändan.
Det är min dröm iallafall, få flytta till los angeles, bo i en fin lägenhet med någon, nära till stranden och skolan, helst skaffa körkort där nere och bara leva livet i LA i värmen.
Skulle vara så jävla underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0