KYCKLING..

När johanna hade färgat håret på mig igår så färgade jag hennes, sen när jag tvättade ur det kom mamma in i badrummet så kollade hon på mig sen sa hon; vad har du gjort med ditt hår?!
sen kommer johanna: få se.. HAHHAHAHAHAH DU SER UT SOM EN KYCKLING!!! AHAHA
och det gjorde jag också an jag ju säga, började böla samtidigt som jag garvade åt att jag såg så ful ut..

kul?nej!
..ser ut som en kyckling i håret för färgen blev helt fel, är typ blond/gul/orange
mamma ska köpa ny färg åt mig så jag ska färga om det imorgon som tur är, vill inte se ut som en kyckling på julafton så får hoppas det blir bra, hoppas på det bästa men förväntar mig det värsta.



fick itne att få en bättre bild på håret där färgen syns så den blev knasig men ni ser hur ljust håret är iallafall, sersten behöver ni inte kolla på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0