SJUK SJUK SJUK SJUK

Jag använder andningsmask och äter 2 mediciner om dagen och lär sitta upp och sova, kul? nej inte ett dugg!
har varit sjuk i två veckor..vet inte vad det är på fel med mig, blir nästan värre nu och imorgon är det lusseinnebandy..aja, ska spela innebandy ändå för det tänker jag fan inte skita i bara för jag är sjuk, aldrig!
Är så jävla arg på den jävla hostan..har iallafall varit och köpt skjorta idag och massa annat, taggar till imorgon !
ska bli kul fast jag är sjuk, men det är tydligen farligt att spela innebandy när man är så sjuk som jag är, hoppas jag inte dör bara, annars är det lungt ju ! :)
Nu ska jag testa kläderna sen plugga, puss!
Har telefon nu iallafall så bara att smsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0