♥Min första kärlek

Okej nu är det andra punkten som är min första kärlek, och det här kommer bli ett jätte kort inlägg.

Den här punkten är lite svår, vet inte om ni menar första förhållandet eller när man var kär första gången. Men det här inlägget blir jätte kort eftersom jag inte har varit riktigt "kär" på riktigt. Men jag har haft ett långt förhållande för några år sedan, jag var inte så jätte gammal men hade ett förhållande med Robin Hedlund. Vi har känt varandra sen vi var jätte små eftersom våra mammor är jätte bra kompisar. Vi var nästan som bästavänner han och jag innan vi blev tillsammans. Vi umgicks väldigt ofta. Vi var tillsammans i över ett år ungefär, sen började det gå fram och tillbaka,vi gjorde slut sen blev vi tillsammans igen osv. Så höll det på ett ganska långt tag. Sen för några år sedan blev vi tillsammans igen. Då var vi äldre också men det funkade inte så vi gjorde slut. Nu är vi bra kompisar igen och brukar umgås ibland, han är även min granne, haha. Han är väl den ända jag har gillat så på riktigt och haft ett ganska långt förhållande med. Men verkligen "kär" kan jag inte säga att jag har varit faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0