♥Mina syskon

Haha jadu, det här kommer bli ett långt inlägg, men ska försöka skriva kort om alla.
Jag börjar med dom yngsta sen går jag uppåt!

Ja då har vi först min lillebror Melvin Moliis, även kallad Melle. Han fyller 4 i mars så han är alltså 3 år nu. Vi har både samma mamma och pappa. Han har ljust hår och blåa ögon, som han fått av mamma. Han är världens gulligaste och sötaste lillebror som finns. Men han är även världens jobbigaste och drygaste. Han äter hur mycket som helst och blir jätte ofta sjuk, haha rolig information..vet inte riktigt vad jag ska skriva om han, men fast jag kan säga elaka saker och tycka han är världens jobbigaste så älskar jag han mest av allt min älskade lillebror.

Sen har vi min lillasyster Moa Moliis, hon fyller år den 9 juli 2000. Hon är mörkhårig och har bruna ögon, som hon fått efter pappa. Hon är ganska lång och smal. Hon vill alltid bråka och har alltid nått att tjaffsa om. Hon vet precis hur hon ska få mig sur, skit jobbigt. Vi bråkar ofta, vi brukar slåss, sparkas, ja typ allt man kan. Hon har även fått mig kasta ett mjölkglas på henne..Men jag älskar henne otroligt mycket ändå fast hon kan få mig att vela döda någon så har hon humor och skrattar åt allt typ som mig så kan ha väldigt roligt med henne också!

Sen har vi då min Storesyster Johanna Eriksson. Vi har bara samma mamma men hon var inte så mycket hos hennes pappa utan hon bodde typ hos mamma hela tiden så hon har varit med mig ända sen jag föddes så hon är som min syster på riktigt. Vi säger att vi är riktiga syskon eftersom vi nästan är det också. Vi kan också bråka men vi gör det inte så ofta. Hon är 16 år och ärligt så vet jag inte när hon fyller år, ehhe. Hon bor i en lägenhet med sin pojkvän Emil Hedman och dom umgås den mesta tiden, dom har varit tillsammans över 2 år nu, kanske 3? jag håller inte riktigt koll. Men slutpratat om dom två, hon är iallafall världens sjukaste, skäms inte och säger vad hon tycker. I love u!
Sen har vi min storesyster Linda som är 22 tror jag, haha jag har sjukt dåligt minne men tror hon är 22 iallafall..Hon bor iallafall i en lägenhet här i hammarby tillsammans med hennes pojkvän marko. Hon ställer alltid upp och henne kan jag prata med om allt verkligen. Hon vet det mesta om mig, hon är bäst helt enkelt och jag älskar henne otroligt mycket!
Sen har jag då min storebror Tommie Eriksson och det är samma där att vi bara har samma mamma men han är också som min riktiga eftersom jag har växt upp och bott med dom hela livet. Han är typ 23 eller 24 och har ingen aning när han fyller heller, haha. Vet inte vad jag ska skriva för intressant om honom. Han spelar hockey och har gjort det hela livet, han har spelat i olika länder osv. Han är skitduktig på det! älskar att kolla när han spelar, förutom när han gör illa sig då, har varit med några gånger när han fått åkt ambulans, usch..börjar alltid gråta. Men nu sitter jag och snackar massa skit bara, haha. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Men han bor i en lägenhet i gävle med sin flickvän cassandra. Dom har väl varit tillsammans i två eller tre åt tror jag. Han är världensbästa♥


Min mamma och pappa skiljde sig för två år sen och mamma har en ny kille och dom har väl varit tillsammans ett år nu och han heter ari och har två barn, berättar lite kort om dom också.
Tar den äldsta först som är Jennifer Vakkuri. Hon är 16 år och som dom andra så vet jag inte när hon fyller, haha. Dom bor med oss ibland men hon bor även hos sin mamma ibland. Nu hälsar hon bara på ibland på helgerna för hon har börjat på ett hästgymnasium i Arbrå. Hon har en häst som heter Tintin. Hon rider och är grymt duktig på det. Hon har tävlat sm och hur många olika tävlingar som helst. Hon har lärt mig jätte mycket inom ridningen. Men nog om det nu. Hon har iallafall brunt hår och bruna ögon och är ganska kort. Ibland kan vi bli osams om små saker, bara små tjaffs, har väl bråkat en gång på riktigt tror jag men det löste sig också. Men hon är en av dom jag har bäst minnen med, vi är så jävla äckliga, fula och otroligt konstiga tillsammans. Med henne är jag verkligen mig själv och gör precis vad jag känner för. Vi har alltid så jävla roligt och sitter och garvar i år åt samma saker. Vet inte vad mer jag kan säga än att jag är grymt glad att hon är min syster! ♥


Sen har vi då min låtsasbror Jesper Vakkuri. Han är 15 år och bor ibland hos oss och ibland hos hans mamma i hofors. Han är ganska lång och smal. Han kommer alltid med skämt och är jävligt rolig med alla hans kommentarer som han kommer med. Annars sitter han väl mest vid datan och spelar osv. Finns typ ingenting att säga om han, han är skit rolig men brukar inte umgås med han så mycket, inte prata heller, vet inte varför men har bara blivit så, heh. Men han är rolig och får en alltid att skratta!♥


Ja då vet ni lite mer om mina syskon och min familj iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0