SAKNAD

Jag vet inte hur jag ska förklara för jag förstår inte själv. Hur kan man sakna någon som man ändå träffar ganska ofta? Hur kan man sakna någon man inte borde sakna? Det är konstigt, men jag saknar. Det kan vara det lilla ordet som du aldrig säger längre som jag saknar. Eller kramen jag får när jag ser dig, men det är nått jag saknar som jag inte kan sätta ord på. Jag saknar nog när vi var som närmast, när vi pratade hela tiden, om allt. Men jag vet inte för det är konstigt att jag kan saknar "det". Men en sak vet jag, jag känner en stor saknad. Men bara du mår bra så är jag glad, men saknaden går inte bort för det. Vet inte hur jag ska förklara för jag vet inte själv vad det är jag saknar allra mest, men en sak vet jag och det är att jag känner en stor saknad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0