NÄRMAR SIG

Snart börjar skolan, tänk att det bara är ett år kvar ungefär tills jag ska börja ett gymnasium. Vet inte om det stavas så för det såg lite smått konstigt ut men skitsamma!
Iallafall så vill jag att det här året ska gå grymt fort, sen hoppas jag att jag ska kunna åka till usa ett år direkt efter nian..får se hur det blir med det men jag måste hoppas på det bästa, sen efter det ska jag gå tre år här sen förhoppningsvis åka tillbaka och gå vidare utbildning där osv..det är mina mål iallafalll. Min dröm är att fixa lägenhet i Los Angeles och gå på skola där osv..men måste jobba hårt för det och det kostar grymt med pengar.. men vi får se vad som händer, hoppas på det iallafall! men jag måste ju först och främst klara av nian.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0