fortfarande vaken

Dåligt av mig att ljuga, men hade tänkt gå och sova men la mig istället med datan i sängen efter att ha borstat tänderna och gått på toa. Håller på och laddar ner en film nu med väldens snygging, internet går fort för första gången på evigheter så filmen har nog laddat klart inom en kvart! Alltså blir helt chockad. Det brukar ta en hel dag om inte längre att ladda ner en film men nu är den snart klar ;o haha helt sjukt, så jävla glad nu så kanske laddar hem lite fler nu när jag ändå kan för man vet aldrig när det blir sådär sjukt långsamt igen så man inte ens kan blogga. Men nu ska jag forsätta, tror inte jag bloggar nå mer idag iallfall! godnatt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0