LÄNGTAR

Lite jag längtar till att få åka bort alltså!
Hoppas verkligen att det blir av, jag vet att det är jätte tidigt, men ska bli så skönt att få komma bort, det är inte så mycket kvar av det här året faktikst. Två månader och typ två veckor, det går så jävla fort! Eller iallafall dom flesta dagarna går fort, i torsdags var det den segaste dagen jag varit med om, ärligt.
Men iallafall, dom sa att man skulle börja fundera på det redan nu för sen går allt jättefort och jag har verkligen funderat och kollat på massor av olika föreningar typ. Men jag och emma vill ju bo tillsammans så vi kanske väljer att bo i en lägenhet tillsammans på en skola typ, ganska skönt ändå. Men jag ska forsätta titta runt. Men först ska jag alltså äta som jag sa tidigare för jag har inte orkat gått upp än men nu är jag hungrig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0