VÄNTAR PÅ ATT NÅTT SKA HÄNDA



Jag väntar alltid på att nått ska hända faktiskt, nått spännande, nått kul, nått läskigt, alltid.
Jag måste sluta med det, jag blir bara besviken, det är dött här, det händer ingenting spännande alls. Det har också en del i min "flytt" nästa år att göra. Vill göra nått jag aldrig trodde jag skulle göra. Vill att något ska hända, nya saker, nya upplevelser, nya minnen, se nya saker.

Har många saker som jag verkligen vill göra, men tre saker på min lista är iallfall,
Hoppa fallskärm, resa jorden runt & bungy jumping





Kommentarer
Postat av: Rebecca Söderström

Du är lite av en adrenalinjunky, Danie!

2011-03-30 @ 19:43:55
URL: http://bararebeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0